Pagina's

zaterdag 21 mei 2016

Zomerkaart #1 DTCF: Summer time


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag start er op het CraftyFriendsChallengeBlog weer een nieuwe uitdaging: Maak een zomerse creatie.
Today starts a new challenge over at the CraftyFriendsChallengeBlog. Ou theme this time is Summer time.

Onze sponsors zijn/ Our sponsors of this challenge are:

Je kunt leuke prijzen winnen. Kom maar gauw eens kijken op het challengeblog wat dat dan is en nog wat extra inspiratie opdoen met de mooie voorbeelden van mijn teamgenootjes.
Hop on over to our mainblog to see what you can win and to see some more inspiration by my teammies.

Dit is wat ik er van maakte, een CASkaartje. Al ben ik er niet heel erg te vreden over.
Wat vinden jullie ervan?
This is what I made of it. It's a CAS card but I'm not that satisfied about it. What do you think?



Challenges:



4 opmerkingen:

  1. Mooi, bedankt voor het meedoen bij Stampin your Way CHALLENGE!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Leuk dat je mee doet bij SYW.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Linda

    You've made such a pretty card for our Challenge - thanks !!

    Hugs
    Diane Louise
    Team Leader at Crafty Friends Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you for joining Cuttlebug Mania this time!
    Swissie DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda